close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה כדאי לדעת אודות רכישת נדל"ן בארצות הברית

מערכת שורשכט סיוון, תשעה16/06/2015

משקיע שעושה את צעדיו הראשונים בבחינת רכישה של נדל"ן אמריקאי, ראוי שילמד היטב את ההיצע הקיים ואת האפשרויות העומדות בפניו

תגיות:
לוגו חברת BH השקעות
צילום: יח"צ החברה

בשנים האחרונות, נשאבו ישראלים רבים לסערה האימתנית הזו של רכישת נדל"ן, הן בארץ והן במדינות אחרות ברחבי העולם.

אחד המקומות הפופולאריים יותר על-ידי ישראלים בכל הקשור לרכישת נדל"ן, הוא ארה"ב. רבים מעדיפים מדינה זו, בשל היותה מפותחת ומתקדמת בדומה למה שמאפיין את  ישראל – חיים מודרניים המציעים את כל השירותים להם אדם בן ימינו זקוק. יצוין כי קיימים הבדלים מהותיים בין שוק הנדל"ן הישראלי לזה האמריקאי. ננסה לדבר מעט על כך בפסקאות הבאות. לכל אלו המתעניינים בשוק הנדל"ן בארה"ב, ראוי, כצעד ראשון שיבדוק את האתר של BHRE Group. מלבד זאת נשמח להעניק לכם סקירה קצרה אודות ההבדלים המדוברים בין שני שווקי הנדל"ן השונים.

נדל"ן אמריקאי – יתרון לגודל – גודל היתרון
שוק הנדל"ן האמריקאי הוא ענקי ביחס לשוקי נדל"ן אחרים ברחבי העולם; עובדה זו לבדה משפיעה ישירות על החלטותיו והכנסותיו של המשקיע. ככל שהשוק גדול יותר, כך המבחר רחב יותר ומנעד הסוגים של נכסי הנדל"ן שניתן לבחון ולרכוש גדול גם כן ומאפשר בחירה רחבה יותר. על אף שעברו כמה וכמה שנים מימי המשבר הפיננסי הגדול ומחירי הנדל"ן כבר החלו מזמן בשלב העלייה, הרי שעדיין קיים היצע נרחב למדי וניתן לאתר מציאות.

סוגים של נכסי נדל"ן בארה"ב
זה נכון שגם בישראל ישנו מבחר לא רע של סוגי נדל"ן (כדוגמת – דירות גדולות, דירות קטנות, בתים ביישובי יוקרה, דירות צמודות קרקע ועוד), אולם המצב מורכב אף יותר בארה"ב: המגוון האדיר של הדירות בארה"ב זה משהו שלא מכירים בארץ, מאחר שמדובר על הבדלים של סדרי גודל.

בין ארה"ב לישראל: הבדלי בנייה – כולל חומרי בנייה
ישנם הבדלים רבים גם בחומרי הבנייה – בארץ, רוב רובם של הבתים בנויים בטון ובלוקים – בעוד שבארצות הברית ישנו גם מבחר גדול של חומרי בניה ולדוגמא – בתים רבים נבנים מעץ (עניין שאינו מקובל בארץ). בארה"ב ניתן גם למצוא מבנים יבילים (נישאים) או קרוואנים, זאת מאחר שבארה"ב קיימת תרבות קרוואנים – אנשים לוקחים את הבית שלהם ומטיילים איתו תוך נסיעה ברחבי ארה"ב. המרחבים הענקיים, שאינם מצויים בארץ ישראל הקטנה – מאפשרים זאת להם. הקרוואן – הוא נכס נדל"ן לכל דבר – אמנם נייד, אבל עדיין נדל"ן.

צעדים ראשונים בשלבי המחקר והרכישה
משקיע שעושה את צעדיו הראשונים בבחינת רכישה של נדל"ן אמריקאי, ראוי שילמד היטב את ההיצע הקיים ואת האפשרויות העומדות בפניו; מוטב לו כי לא ייגש לעבודה ב"עיניים ישראליות" ושישאיר ראש פתוח, שיאפשר לו להיות מוכן להפתעות ולעניין בלתי צפויים. אחת הסוכנויות המהימנות שיכולות לסייע בכך, היא BHRE Group, שתעשה כל מה שצריך כדי שתדעו הכל טרם רכישת הנדל"ן שלכם בארה"ב.

כל שנותר לנו כאן, הוא לאחל לכם הצלחה רבה מאוד!

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה